ahvC hdvhksg
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

مزایای «شبکه امن ahvC hdvhksg همراه»
محاسبه ahvC hdvhksg هزینه ها بر مبنای حجم انتقال داده پوشش گسترده
• مشاهده موجودی کارت های عضو ahvC hdvhksg شبکه شتاب
• عدم نیاز به راه اندازی مجدد سیستم در پی تغییر تلفن ahvC hdvhksg همراه
• عدم نیاز به نصب و به روز رسانی هرگونه نرم افزار ahvC hdvhksg بر روی گوشی
کاربردهای APN در ahvC hdvhksg کسب و کارهای مختلف:

• VPN: در این روش اطلاعات از طریق یک کانال امن و اختصاصی (VPN) بر بستر اینترنت به اینترانت شرکت ارسال ahvC hdvhksg می گردند.
• امنیت ahvC hdvhksg بالا و امکان استفاده آسان از خدمات بانکداری همراه برای همه افرادی که کارت شتاب دارند
شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، همزمان با توسعه محصولات و امکانات منحصر به فرد خود، سرویس پیشرفته دیگری به نام «بانکداری همراه» را با همکاری بانک ها ارائه می نماید. با استفاده از این خدمت تمامی مشترکین تلفن همراه ایرانسل که دارای یکی از کارت ahvC hdvhksg های پرداخت عضو شبکه شتاب باشند و رمز دوم کارت خود را نیز از بانک صادرکننده کارت دریافت نموده باشند، می توانند بدون نیاز به نصب نرم افزار بر روی گوشی تلفن همراه خود، تنها با ثبت نام در سامانه اینترنتی بانک خدمات متنوع زیر را دریافت نمایند.
راه اندازی کم هزینه و آسان استفاده ahvC hdvhksg آسان
ahvC hdvhksg انتقال وجه بین کارت های عضو شبکه شتاب
• امکان استفاده از سرویس در هر تلفن همراه( حتی تلفن هایی که قابلیت های ahvC hdvhksg بسیار محدود و اولیه ای دارند)
• سهولت بالا در اضافه کردن merchant و افزایش خدمات پرداخت ahvC hdvhksg
• کنترل موجودی و نظارت بر نیروهای فروش: شرکت هایی که نیاز به تبادل موجودی و حجم سفارشات با ویزیتورها، فروشندگان و توزیع کنندگان دارند، یا نیازمند نظارت بر انبار یا اتصال شعبه هاي كاري و نیروهای فروش شركت در مناطق مختلف هستند، می توانند با استفاده از ahvC hdvhksg «شبکه امن همراه» این نیاز را برطرف نمایند.
• کار از راه دور: در بسیاری از موارد، ahvC hdvhksg کارمندان در حالی که خارج از شرکت هستند نیازمند تبادل اطلاعات حساس کاری، دسترسی به برنامه های کاربردی یا دیگر امکانات شبکه داخلی خود در محیطی امن می باشند. در این زمینه نیز «شبکه امن همراه» راه حلی منحصر به فرد محسوب می شود.
آیا هنگامی که ahvC hdvhksg می خواهید اطلاعات مهم و کلیدی شرکت‌تان را انتقال دهید، نگران ریسک‌های امنیتی (دزدیده یا دستکاری شدن داده ها) هستید و نیاز به یک کانال ارتباطی امن و اختصاصی برای انتقال اطلاعات دارید؟
بانکداری همراه ایرانسل ahvC hdvhksg
امنیت بالا و حفاظت از اطلاعات عدم ahvC hdvhksg وابستگی به اینترنت
ahvC hdvhksg پرداخت قبوض خدمات شهری
• تله متری (ارتباط ماشین به ماشین): امروزه نیاز به تله متری در ahvC hdvhksg صنایع مختلف به چشم می خورد به عنوان مثال، نیاز به نظارت بر شبکه توزیع برق یا خطوط انتقال گاز، نیاز به نظارت بر سیستم های حرارتی مرکزی، نیاز به انتقال داده‌های ماشین های فروش خودکار، نیاز به کنترل ترافیک و امنیت، نیاز به نظارت بر تجهیزات مخابراتی و در نهایت نیاز به تبادل داده های میادین نفتی. انعطاف پذیری و امنیت، «شبکه امن همراه» را راه حلی ویژه برای پاسخگویی به این نیازها نموده است.
• نظارت بر شبکه توزیع و حمل و نقل: برای شرکت هایی ahvC hdvhksg که نیاز به اطلاع از موقعیت راننده در هر لحظه، نظارت و کنترل شبکه تاکسیرانی، توزیع و حمل و نقل دارند «شبکه امن همراه» کانالی امن و اختصاصی برای تبادل داده ها فراهم می آورد.
• انجام تمامی مراحل عضویت در سامانه بانک مربوطه، دریافت خدمات پشتیبانی، ahvC hdvhksg افزودن و یا کاستن از فهرست کارت ها و دریافت سایر خدماتی که توسط این سامانه ارائه می شود بدون نیاز به حضور در شعب بانک
• انتقال داده های تراکنش های مالی: بانک ها می توانند جهت انتقال داده های دستگاه های خودپرداز و پایانه های فروش خود از APN استفاده نمایند تا ضمن حفظ امنیت داده های منتقل شده از سهولت ارتباط ahvC hdvhksg سیار و هزینه پایین آن بهره مند گردند.
• ارتباط مستقیم (Point to Point): در این روش اطلاعات به کمک یک ارتباط ahvC hdvhksg مستقیم (Point to Point) با استفاده از بسترهای ارتباطی همچون فیبر نوری یا بی‌سیم به اینترانت شرکت ارسال می گردند. به این ترتیب اطلاعات بر بستر اینترنت منتقل نمی شوند و در صورتی که اینترنت قطع شود انتقال اطلاعات تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد.
ارتباط دو طرفه ahvC hdvhksg و به‌هنگام دسترسی دائمی
• امکان اضافه ahvC hdvhksg کردن یا غیر فعال کردن قابلیت ها
مزایای بانکداری همراه به شرح زیر ahvC hdvhksg است:
با استفاده ahvC hdvhksg از APN در هر نقطه ای که تحت پوشش شبکه تلفن همراه باشد، می توانید از طريق سيم‌کارت‌هاي‌ ايرانسل و شبکه GPRS در يک کانال ارتباطي امن و اختصاصي (مجزا از شبکه اينترنت) به شبکه شرکت‌تان متصل شوید.
نحوه انتقال ahvC hdvhksg ترافیک:
شرکت‌ها می توانند جهت ahvC hdvhksg انتقال ترافیک APN از شبکه تلفن همراه به شبکه داخلی خود، از دو روش مختلف استفاده کنند:
آیا وقتی بیرون از دفتر کارتان هستید دسترسی داشتن به نامه های الکترونیک، قرارهای ملاقات، مستندات مهم و دیگر امکانات WAN یا LAN می ahvC hdvhksg تواند تأثیر زیادی بر روی اثربخشی، بهره وری و خدمت دهی شما به مشتریان‌تان داشته باشد؟
• خرید رمز ahvC hdvhksg شارژ تلفن همراه
این ahvC hdvhksg سرویس از طریق بانک های پاسارگاد و سامان با کدهای #۷۲۰* و #۷۲۴* در دسترس مشترکین ایرانسل قرار گرفته است.
شبکه امن ahvC hdvhksg همراه





:: برچسب‌ها: Hdvhksg , ahvC , ahvC hdvhksg , ovdn ahvC , ovdn ahvC lsjrdl , ahvC lsjrdl , ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg , ovdn ahvC lsjrdl , ahvC hj , lhjd; hdvhksg , ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd , ahvC hdvhksg fhk; j[hvj , ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj , ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: